Police-on-web

Hieronder vindt u nog enkele belangrijke richtlijnen betreffende wetgeving:

U moet zich binnen de tien dagen registreren in het 'meldpunt alarmsystemen'. De melding en registratie is verplicht en gebeurt via de site police-on-web.be. De aangifte kan niet aangegeven worden via brief of via de telefoon. Bij registratie hebt u uw elektronische identiteitskaart (e-id + pincode), een eID-kaartlezer en internetverbinding nodig.

Alarmsysteem goed geregistreerd? Dan ontvangt u meteen uw gebruikersnummer. Bewaar dit           goed. In geval van een alarmmelding moet u dit meedelen aan de politiediensten.

Vergeet niet elk jaar uw gegevens te bevestigen! Dat is het makkelijkst als u uw email                   ingeeft zodoende u een automatisch antwoord krijgt bij het vervallen van de termijn.

Indien u aangesloten bent bij de meldkamer hoeft u niets te doen. In dat geval doet de meldkamer de aangifte voor u.

Elke wijziging van gegevens betreffende de meldkamer dient aan ons te worden meegedeeld.

Bestel nu
Vraag offerte aan Volledig vrijblijvend Stuur een adviseur Snel een adviseur bij u Bel ons Telefoon: 09 330 222 3